- Hent link
- Andre apps
Indhold | Workshoppen består af et oplæg om, hvad escape rooms kan i undervisningen, hands on, hvor kursisterne prøver et escape room i Thinglink/VR - og laver udkast til et selv, plus afrunding. | ||||||||||
Målgruppe - elever |
Kan bruges i alle fag, men workshoppen er her målrettet teknologiforståelse. | ||||||||||
Målgruppe - undervisere | Undervisere inden for fagene: Lærere, pionerer, it-vejledere mv. | ||||||||||
Deltagere | Max 20 personer. | ||||||||||
Medbring | Deltagerne medbringer egen computer. | ||||||||||
WORKSHOPHOLDER | ||
Navn | Johannes Fibiger | |
Stilling | Lektor | |
Arbejdsplads | Via Silkeborg | |
Beskrivelse | Jeg er Fablab-pioner 2017-18 og underviser ved læreruddannelsen i Silkeborg. Desuden forfatter til bøger og artikler om teknologiforståelse. |
WORKSHOPHOLDER | ||
Navn | Alice Nissen | |
Stilling | Lektor | |
Arbejdsplads | VIA Silkeborg | |
Beskrivelse | Jeg er cand.mag, i dansk og retorik – og underviser dansk, i it-didaktik og teknologiforståelse på Læreruddannelsen. |
WORKSHOPHOLDER | ||
Navn | Jens Jakob Kristensen | |
Stilling | Pædagogisk IT-vejleder | |
Arbejdsplads | VIA - Silkeborg | |
Beskrivelse | Uddannet IT-didaktiker i undervisningsdesigns og pædagogisk IT-implementering der arbejder inden for E-Læring og IT-didaktiske udfordringer. Specielt digitalt attraktive, tidssvarende og eksperimenterende miljøer hvor netbaseret- samt digital undervisning kommer i spil. |
- Hent link
- Andre apps