Praktisk information FabLearnDK 2022

Nu er der kun en uge til at vi mødes i Silkeborg til en dag med fokus på ‘Teknologiforståelse i en begyndende praksis’. Vi glæder os til at se jer alle til en dag, hvor vi er undersøgende og lærende i dialoger og hands on aktiviteter. Sammen skal vi være nysgerrige på, hvordan vi kan etablere en praksis for teknologiforståelse, som kommer alle børn og unge til gode.


KONFERENCESTED

FabLearnDK 2022 afholdes i centrum af Silkeborg i tre bygninger på Bindslevs Plads:

  • CampusHuset
  • Medborgerhuset
  • Den Kreative Skole

ANKOMST OG PARKERING

Bindslevs Plads ligger kun få minutters gang fra Silkeborg station, så det er nemt at ankomme med tog. Deltagere, der ankommer i bil, kan finde parkeringsmuligheder via dette kort. Der er normalt flest ledige parkeringspladser syd og vest for Bindslevs Plads. 

  • Lav om muligt samkørsel til Silkeborg

  • Kom i god tid - der kan være en del morgentrafik i Silkeborg midtby

  • Sæt tid af til at gå ca. 10-12 minutter fra parkering til konferencested


TJEK IND OG FORPLEJNING

For at lette logistikken omkring tjek ind og forplejning har vi inddelt de 400 deltagere i

to grupper:

Interne gæster: Oplægsholdere, Pionerer og ledere fra Pioneruddannelsen, Aarhus Universitet, Ansatte i FabLab@SCHOOLdk, Presse og andre, som er registreret gennem FabLab@SCHOOLdk.

Eksterne gæster: Deltagere med købt billet til konferencen


Ved ankomst finder de to grupper navneskilt, program og morgenmad her:

  • Eksterne gæster: Medborgerhuset

  • Interne gæster: CampusHuset

I løbet af dagen vil det også være der, de to grupper finder deres frokost, kage, frugt, kaffe og te. Networking efter konferencen fra 17-18.30 foregår dog for alle i CampusHuset.


DELTAGELSE I WORKSHOPS OG OPLÆG

Deltagere, der har lavet en forhåndsreservation til plads på konferencens oplæg og workshops har 22. april modtaget en mail med oversigt over deltagere på alle konferencens aktiviteter. Her fremgår det også, hvor de forskellige aktiviteter i konferencens tre sessioner foregår. For deltagere, der ikke har forhåndsreserveret aktiviteter, vil det være muligt at få billet til de ledige pladser ved at henvende sig i receptionen på konferencedagen fra 8.30-9.30. Receptionen ligger til venstre for indgangen i Campushuset


PROGRAMOVERSIGT

08.30-09.30

Registrering og morgenmad

09.30-10.30

Velkomst og keynote session

10.30-10.45

Pause

10.45-12.15

Session 1 

12.15-13.00

Frokost

13.00-14.30

Session 2

14.30-15.00

Pause

15.00-16.30

Session 3 

16.30-17.00

Koncert og afslutning

17.00-18.30

Mulighed for uformel networking


INFORMATION OM KONFERENCEN

Ved yderligere spørgsmål vedr. konferencen kan der sendes mail til hva@silkeborg.dk.